درباره ما
تمامی حقوق برای شتاب دهنده فست دانشگاه صنعتی امیرکبیر محفوظ است
مقدمه
یکی از عوامل تاثیرگذار در پیشرفت روند درمان بیمار، برقراری ارتباط بین بیماران و پزشکان در طول پروسه درمان است. بر همین اساس بهار مازندرانی و دکتر محمدعلی زارعیان با هدف ارائه خدمات مکمل درمان بهتر و موثرتر به بیماران استارتاپ بهزی را راهاندازی کردهاند.
استارتاپ سلامت بهزی به دنبال این است که در طول پروسه درمان از بیماران پشتیانی کند تا آنها در روند درمان خود احساس تنهایی نکنند و بتوانند آموزشهای مرتبط با بیماری خود را که موردتایید پزشکشان نیز هست، را دریافت کنند؛ همچنین بیمار تا ملاقات مجدد با پزشک خود میتواند از طریق بهزی سوالات خود را مستقیم از پزشک بپرسد و پاسخ خود را نیز دریافت کند. از طرف دیگر پزشکان نیز میتوانند از طریق سامانه بهزی از روند درمان بیماران مطلع شده و بررسی کنند چه روشی برای درمان بیماران بهتر جواب میدهد.
معرفی استارتاپ بهزی
اپلیکیشن پزشکی بهزی سامانهای برای آموزش بیمار، ارتباط با پزشک و پیگیری مسیر درمان است. در واقع ما در بهزی شرایطی فراهم کردیم که پزشک بعد از ویزیت بیمار هر روز با او در ارتباط باشد و بتواند پیگیری لازم در روند درمان، نحوه مصرف داروها و آموزش جنبههای خودمراقبتی را انجام دهد. در حال حاضر به دلیل تعداد بالای بیماران این امکان وجود ندارد که خدمات آموزش و پیگیری درمان به صورت حضوری برای همه بهخوبی انجام شود. ما سعی کردیم ابزاری در اختیار پزشکان قرار دهیم که حق بیماران در ادامه روند درمان سریعتر و دقیقتر پیگیری شود. از دید بهزی حق هر بیمار این است که بداند جه کسی در طول درمان پشتیبان او خواهد بود.
پزشک بیمار را بعد از ویزیت به اپلیکیشن پزشکی بهزی ارجاع میدهد، در واقع پزشک برای مسیر درمان بیمار سامانهای را تجویز میکند که بیمار تنها نیست و همیشه روند بهبود او قابل رصد است. در زمینه اطلاع از عارضههای احتمالی دارو، نحوه مصرف داروها، وضعیت بیمار این سامانه به پزشک کمک میکند. از طرف دیگر بیمار بعد از نصب اپلیکیشن و ارسال اطلاعاتش بهصورت روزانه آموزشهایی را دریافت میکند، برای اطلاع پزشک از وضعیتش به یکسری سوالات روزانه پاسخ میدهد و در زمینه پرسش از پزشک هم مسیر مستقیمی برایش وجود دارد.
انتهای پیام/