درباره ما
تمامی حقوق برای شتاب دهنده فست دانشگاه صنعتی امیرکبیر محفوظ است
مقدمه
نوبان، سامانه آنلاین نوبتدهی است که ارتباط میان سلامتیار (پزشک) و سلامتجو (مراجعه کننده به پزشک) را آسان میکند و از سختیها و سرگردانیهای رایج در این زمینه میکاهد؛ اما این تنها آغاز قصۀ ماست.
در نوبان تلاش داریم این امید و اطمینان را به سلامتجویان بدهیم که در زمان بروز ناخوشیها تنها نیستند و ما مراقب و پشتیبانشان هستیم. در گام بعدی، مشتاقیم تا نگاه سلامتجویان را از «درمان» به سمت «حفظ و مراقبت پایدار» از سلامتی معطوف کنیم و در این مسیر با آنها همراه و همگام شویم.
به همین دلیل «سلامتیاران» در نوبان، نه تنها متخصصان جامعه پزشکی کشور، که تمام زیرشاخهها و تخصصهای حوزه سلامت و خدمات مربوط به آن را دربرمیگیرند و در مسیر حفظ سلامتی، همراه ما هستند.
نوبان مصمم است با تأمین بستری راحت، امن و سریع، ارتباط «سلامتجویان» با «سلامتیاران» را هر چه بیشتر تسهیل کند.
تاریخچه نوبان
نوبان با برند «سلام دکتر» از ابتدای سال 93 با تحلیل و طراحی نرمافزار نوبتدهی برای یک مطب شروع به کار کرد. در سال 94 به عنوان شرکت فناور عضو پارک علم و فناوری شد و در سال 97 ضمن تغییر برند از سلام دکتر به «نوبان» دانش بنیان گردید.
نوبان با تجربه این سالها توانسته است سامانه نوبتدهی آنلاین و مدیریت نوبت مطب و مراکز درمانی را بهگونهای کاربردی و منطبق بر نیاز واقعی، پیادهسازی و اجرا نماید.
چشمانداز
تبدیل شدن به جزء جداییناپذیر در مسیر رابطه «سلامتجویان» و «سلامتیاران»
مأموریت
نوبان مصمم است با تأمین بستری برای تعامل راحت، امن و سریع ارتباط «سلامتجویان» و «سلامتیاران» را هرچه بیشتر تسهیل کند.
ارزشهای نوبان
«سلامتمحوری» را میتوان به صراحت منشأ شکلگیری «نوبان» دانست.
هم اکنون در جامعه ما، ارتباط «سلامتجویان» و «سلامتیاران» عموماً برای «درمان بیماری» است. هدف نوبان، حرکت از شرایط فعلی به سوی وضعیتی که در آن، چرایی آغاز و ادامه این ارتباط «تأمین و تداوم سلامت» است.
تسهیلگری
این ارزش، سرچشمه تلاش مداوم تیم «نوبان» برای راحتتر، ایمنتر و سریعتر کردنِ ارتباط متقابل سلامتجویان با سلامتیاران است.
حمایتگری
حمایت از هر دو دسته سلامتیاران و سلامتجویان، در سرتاسر فرایند، از ارزشهای محوری نوبان است. به همین جهت تأکید ویژهای بر پشتیبانی عملکردی و عاطفی کاربران وجود دارد.
صداقت
از اصول اصلی و محوری نوبان، رعایت صداقت در تمام راههای ارتباطی با تمام کاربران سایت، اعم از سلامتجو و سلامتیار است. چراکه معتقدیم برای رسیدن به سلامت پایدار، ایجاد ارتباط سالمِ مبتنی بر صداقت، یک نیاز حیاتی است.
از مهمترین ویژگیهای نوبان
امکان نوبتدهی از طریق وبسایت، وباپلیکیشن و تلفن گویای 24 ساعته.
پشتیبانی سریع و 24 ساعته سلامتجویان، منشیها و مدیران مراکز درمانی.
قابلیت تعریف انواع بیمهها و محاسبه مبلغ ویزیت و پرداخت آن از همه کانالهای نوبتدهی (سایت، اپ، تلفن)
قابلیت مدیریت نوبت در هنگام مراجعه سلامتجو، از طریق کیوسک و سامانه فراخوان نوبت اختصاصی نوبان
انتهای پیام/